Charakteristika- Ostrov Kulima je fiktivní.
Rozloha činí ~ 37Km2 (10x10km mapa).
Patří do souostroví Manani. Další dva ostrovy jsou: Baldarife a Zlarote.
V daleké minulosti centrální ostrov deformovalo několik meteoritů, což mělo za následek jeho rozdělení a vznik dalších ostrovů.
Vliv meteorického roje je patrný i nyní a to nejen vzniklým jezerem Kulima, podle něhož byl ostrov pojmenován, ale i kráterem,
který skrývá jeskynní labyrint.
Velká část ostrova je pokryta lesním porostem. Země je úrodná, vhodná pro zemědělství, ale lidé více využívají k obživě rybolov.
Na ostrově jsou dvě vesnice Resma a Mina. Je zde i několik osad. Mezi největší patří Biglibi a Zaplna.
Dominantou severní části ostrova je zřícenina hradu Barbusa, jehož počátky se datují do 2. poloviny 13. století.
Letiště, které je na jihu ostrova patří ozbrojené frakci, která má s ostrovem, k nevoli původních obyvatel, jiné plány.
Těm se to však přestává líbit. Schyluje se k válce.
Již dva měsíce předělávám ostrov Kulima do Arma2. Snažím se o co nejvěrnější přiblížení realitě. Důraz kladu na vhodné rozmístění vegetace a zástavby.
Ještě zbývá doplnit některé detaily a odstranit vzniklé chyby. Začátkem roku 2010 by měl vyrůst poslední strom a poslední hřebík by měl mít svého majitele v plotě vesnice:)
Přidal jsem nové screeny do galerie (13.2.2010).
- úprava terénu, satelitní mapy a masky textur
- přidané silnice a cesty s novými texturami
- nové modely zástavby a vegetace
- kompletně předělaný hrad Barbusa
- přidány rybníky
Ostrov
Acutres | 17.12.2008
Název- Kulima
Charakteristika- V daleké minulosti ostrov deformovalo několik malých meteoritů, což mělo za následek zmenšení plochy ostrova téměř o dvě třetiny.
Vliv meteorického roje je patrný i nyní a to nejen vzniklým jezerem, ale i malým kráterem, který je v severozápadní části ostrova. V současné době je tato část zkoumána vědci.
Sever je kopcovitý, s většinou jehličnatými lesy. Střední části dominuje velké jezero a nad ním jsou trosky hradu Barbusa. Jižní část ostrova pokrývá poušť s letištěm.
Ostrov je nyní obydlen po celé jeho ploše. Jsou zde dvě malé vesnice a několik osamocených statků.
Minulost: Cutscény v kampani jsou pěkné. Rozhodnu se také něco takového udělat.
V přiloženém editoru mi to nedělá velké problémy. Snažím se o lepší a lepší filmečky. Fajn, dá se na to dívat,
ale nějak to ještě není ono. Chtěl bych mít kamery postavené ještě jinak a lépe. Samotný editor nestačí.
Rozhodnu se pro definování kamery ve skriptu. To je ono. Jediný soubor a mohu ovládat nejen kamery, ale i mnoho příkazů.
Ze serveru Tiscali, sekce Flashpoint pravidelně sosám tutoriály. S nimi to jde podstatně lépe.
Jednoduchých misí v editoru jsem už udělal dost. Začínám přemýšlet o větším projektu.
V hlavě se mi rodí příběh.
Název už bych taky věděl. Začínám dělat na úvodním filmečku...
Současnost: Už jsem z toho zase vypadl. Byla to přece jenom doba, co jsem se na to vykašlal.
Nyní mám ale opět chuť dát se zase do toho. Nebude to hned a už to taky nebude v Ofp...
Původní verze: Zatím co special-man položil nálože k tankům a utíká pryč od předsunuté základny
Sovětů do bezpečné zóny, aby mohl odpálit nálože, jejich plukovník uděluje poslední rozkazy. Nikdo nic netuší.
Plukovník v doprovodu Spatz-Natz odjíždí.
Vzápětí jeden voják nachází nastražené nálože. Je však pozdě. Special-man
odpaluje tříštivou nadílku. Exploze je ničivá. Mohutný sloup kouře z trosek tanků stoupá v pozadí odjíždějícího UAZu.
Na místo přiběhne hlídka z okolí. Special-man je ale v bezpečí v evakuační zóně.